“As time goes by, people get to know you better. They pose problems for you, and you have to come up with solutions.”

Pep Guardiola

Onze recentste berichten

  • 5 oefeningen voor een goede opwarming
    Opwarmen voor de wedstrijd is noodzakelijk om blessures te voorkomen. Je bereid jouw lichaam voor op een fysieke inspanning. Door op te warmen gaat jouw hart snellen slaan en zo meer zuurstof door jouw lichaam pompen, waardoor de doorbloeding van jouw spieren ook verbeterd. Op het internet kan je voor elke spier een oefening vinden. … Lees verder
  • 5 stretchoefeningen om blessures te voorkomen.
    Blessures zijn de nagels aan de doodskisten van jouw spelers. Het vraagt veel tijd om van te herstellen en als de revalidatie niet deftig verloopt sleept de blessure lang aan. Dus is het de plicht van een coach om er steeds alles aan te doen om blessures bij zijn spelers te voorkomen. Verder in dit … Lees verder
  • Omgaan met roepende ouders tijdens de wedstrijd
    Je kent het wel, roepende ouders tijdens de wedstrijd, ik noem het soms het 2de trainer fenomeen. Van zodra het eerste fluitsignaal klinkt hoor je ze meteen. Ze roepen de hele wedstrijd aanwijzingen naar hun zoon of dochter alsof zij de coach zijn. En het is zeker niet makkelijk omgaan met roepende ouders tijdens de … Lees verder